Deklaracje na podatek od nieruchomości, podatek rolny oraz podatek leśny
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem - Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
- Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Osoby prawne
Podatek od nieruchomości
DN-1 Deklaracja na podatek do nieruchomości
ZDN-1 Załącznik do deklaracji na podatek od nieruchomości - dane o przedmiotach opodatkowania podlegających opodatkowaniu
ZDN-2 Załącznik do deklaracji na podatek od nieruchomości - dane o przedmiotach opodatkowania zwolnionych z opodatkowania
Podatek rolny
DR-1 Deklaracja na podatek rolny
ZDR-1 Załącznik do deklaracji na podatek rolny - dane o przedmiotach opodatkowania podlegających opodatkowaniu
ZDR-2 Załącznik do deklaracji na podatek rolny - dane o przedmiotach opodatkowania zwolnionych z opodatkowania
Podatek leśny
DL-1 Deklaracja na podatek leśny
ZDL-1 Załącznik do deklaracji na podatek leśny - dane o przedmiotach opodatkowania podlegających opodatkowaniu
ZDL-2 Załącznik do deklaracji na podatek leśny - dane o przedmiotach opodatkowania zwolnionych z opodatkowania
Komórka organizacyjna
Urząd Gminy Stare Bogaczowice, Referat Finansowo Budżetowy tel. 74 845 27 25
Opłaty
Brak
Termin i sposób realizacji
W ciągu miesiąca od dnia złożenia wniosku.
Podstawa prawna
Ordynacja Podatkowa (Dz. U. z 2020 poz 1235
Podatki lokalne z 12.01.1991 (Dz. U. 2019 poz 1770)
Uchwała XVI/153/2020 w sprawie stawek podatków lokalnych na rok 2021 z dnia 06.11.2020
Tryb odwoławczy
Od decyzji, w której organ zgłasza sprzeciw przysługuje stronom prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Wałbrzychu za pośrednictwem Wójta Gminy Stare Bogaczowice, w terminie 14 dni od daty otrzymania.
Dodatkowe informacje, uwagi
Do wysłania wniosku drogą elektroniczną niezbędne jest podpisanie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym ePUAP.
Dokumenty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Stare Bogaczowice - pokój nr 21.
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie 7 dni od dnia doręczenia. Nieuzupełnienie wezwania spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpoznania.